homeproductendownloadsnieuwsprijzensupporttrainingcontactover onsvacaturesonderwijs

Prijzen

De prijzen van de NetSupport producten worden bepaald door het aantal licenties. Hoe meer licenties u heeft, hoe lager de prijs per licentie wordt. Als u een onderwijsinstelling bent kunt u de software ook aanschaffen via uw leverancier die bij ons is aangesloten, klik hier voor meer informatie. Een licentie is als volgt gedefinieerd:

NetSupport Manager, School, Inform, DNA, Protect en Notify
Voor iedere computer waarop de software is geïnstalleerd, heeft u een licentie nodig. Het maakt hierbij niet uit of u op deze computer de Client, Control, Student, Tutor, Gateway of alles tegelijk installeert. De keuze is aan u! In geval van een Terminal Server omgeving is het aantal licenties gelijk aan het maximum aantal mogelijke connecties (dit komt meestal overeen met het aantal terminal-server licenties).
NetSupport ServiceDesk
U betaalt per operator/servicedesk medewerker. Alleen de operator kan incidenten oplossen. Het aantal eindgebruikers dat incidenten kan aanmelden is onbeperkt.
U kunt de software rechtstreeks bij een van onze dealers aanschaffen.

Offerte aanvragen

Een kopie van de aanvraag wordt naar het door u opgegeven email adres verzonden.
de met een * gemerkte velden zijn verplicht

product   *
aantal licenties   *
evt bestaand
licentie nummer
bedrijf   *
naam   hr  mw *
telefoon (mobiel)   *
Vragen/opmerkingen
 © 2011 LCS Systemen B.V. Site werkt het beste in een recente versie Microsoft Internet Explorer of Mozilla FireFox.